Varausprosessin aikana ilmeni ongelmia; mitä minun tulisi tehdä?
Siihen, että varauksen teko epäonnistui, voi olla useita eri syitä.
Ennenkuin aloitat uuden varauksen tekemisen, tarkista sähköpostistasi olemmeko kuitenkin lähettäneet varausvahvistuksen. Tarkista myös OMAT VARAUKSENI - kohdasta sivuiltamme, kirjautumalla, tai ota yhteyttä asikaspalveluumme.
Mikäli varausta ei ole tehty, suorita prosessi uudelleen ja kiinnitä erityistä huomiota luottokortin numeroiden oikein syöttämiseen. Älä myöskään pidä pitkiä taukoja prosessin aikana.
Ennenkuin aloitat uuden varauksen tekemisen, tarkista sähköpostistasi olemmeko kuitenkin lähettäneet varausvahvistuksen. Tarkista myös OMAT VARAUKSENI - kohdasta sivuiltamme, kirjautumalla, tai ota yhteyttä asikaspalveluumme.
Mikäli varausta ei ole tehty, suorita prosessi uudelleen ja kiinnitä erityistä huomiota luottokortin numeroiden oikein syöttämiseen. Älä myöskään pidä pitkiä taukoja prosessin aikana.